1- لطفا قبل از ورود به اکانت پرمیوم خود ، ابتدا از سایر اکانتهای فعال خارج شوید.
2- در تمامی مراحل فیلترشکن خاموش باشد.
3- با مرورگر Chrome حساب پرمیوم خود را فعال کنید.
4-به لینک زیر رفته و سپس Clear all data را بزنید چندین بار این کار را انجام دهید تا در آن چیزی نباشد:
chrome://settings/content/all?searchSubpage=tradingview

5- سپس در تنظیمات به بخش privacy رفته و گزینه Clear browsing Data را زده و در تب Advance ، time range را روی All time قرار دهید تمام تیکها را فعال کرده و سپس Clear Data را بزنید. سپس مرورگر را ببندید.
*در صورت نیاز به استفاده مجدد از پسوردهای ذخیره شده در مرورگر، قبل از پاک کردن اطلاعات این مرحله از پسوردهای خود بکاپ (نسخه پشتیبان) تهیه فرمایید.

6- وارد Control Panel شوید Internet Option را باز کنید و از سربرگ General قسمت Browsing history بر روی Delete زده همه را تیک بزنید و سپس Ok را بزنید و پس از آن Internet option را Ok کنید.

7- سپس مجدد وارد مرورگر Chrome شوید و مراحل گفته شده در مرحله اول را مجدد اعمال کنید و سپس وارد سایت Tradingview.com شده و کد کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.(کد کاربری و رمز عبور به شما ایمیل خواهد شد.)


حساب تحویل داده شده در صحت کامل است و قبل از ارسال تست شده است(تصویر ضمیمه). لطفا روند پاک کردن دیتای مرورگر را با دقت و به صورت صحیح اجرا کنید و از انجام آن اطمینان حاصل نمایید، در غیر اینصورت مسئولیت از بین رفتن حساب با شماست.
* حتما درانجام مراحل زیر بسیار دقت فرمایید و مطابق مراحل گفته شده پیش بروید.